23 Aralık 2016 Cuma

En Tesirli Muhabbet Duası

Bir kardeşimiz bana e-mail atmış ''Alara, cadı kaynanamın dilini bağlayacağım hangi duayı önerirsin'' demiş:) Çok güçlü dil bağlama duası var ama ben o tarz duaları yazmayı uygun bulmuyorum. Sebebine gelince… Geçen yıl başıma gelen bir olayı sizinle paylaşmak isterim. Hiç sevemediğim,  sürekli insanların arkasından konuşan (buna ben de dahilim tabii ki) bir bayan akrabamıza, bu güçlü dil bağlama duasını okudum ve çok geçmeden kadının dili tutuldu, yatalak oldu. Ve ben sonrasında çok pişman oldum ve üzüldüm. O aslında bunları hak eden bir insandı ama ben nasıl bu kadar merhametsiz olabildim, niye onu sadece Allah'a havale etmekle yetinmedim diye kendime çook kızdım...

Kardeşlerim öfke baldan tatlı derler bu çok doğru söz. Siz siz olun insanların iyiliği için çalışın, sadece Allah Islah etsin, doğru yola çevirsin deyip geçin, sonra benim gibi vicdan azabı çekmemek için... Değerli kardeşlerim cadı kaynananızın dilini bağlamak yerine, siz gelin bu güzel muhabbet duasını okuyun onun yerine muhabbetiniz bal kaymak olsun diyorum, ben dil bağlama dualarını kesinlike kimseye önermiyorum.

Sevgilerimle...

Güzel bir muhabbet için Mümtehiyne suresi 7. ayeti o kişiyle aranızdaki muhabbet düzelsin diye 71 kez okumanız yeterli. (Resmine veya yüzüne sizinle güzel muhabbeti olsun niyeti ile açık günde müşteri gezegeninde 1 defa İnşirah Suresini de okumanız yeterli olur..) ”Asellahü ey yec'ale beyneküm ve beynellezine adeytüm minhüm , meveddeh, vallahü kadir, vallahü ğafurur rahiym” (Mümtehiyne Suresi 7. Ayet) Görümce, elti vs herkes için okunabilir… Bize taş  atana biz ekmek atalım. Unutmayalım ki; Allahın değirmeni yavaş dönermiş ama ince öğütürmüş...


İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder