23 Aralık 2016 Cuma

Hayırlı Evlilik Yapmak İçin Kısmet Açma Duası


Allahümme inni es’elüke tevfika ehli’l-huda, ve a’male ehli’l-yakini ve münasahate ehli’t-tevbeti ve azme ehli’s-sabri, ve cidde ehli’l-haşyeti ve talebe ehli’r-rağbeti ve teabbude ehli’l-vera’i ve irfane ehli’l-ilmi hatta ahafek. Allahümme inni es’elüke mehafeten tahcuzüni an ma’sıyetike hatta a’mele bitaatıke amelen estehikku bihi rıdake ve hatta unasıhake bi’t-tevbeti havfen minke ve hatta uhlisa leke’n-nasihate hubben leke ve hatta etevekkele aleyke fi’l-umuri ve hüsni zannin bike. Sübhane Haliki’n-nur” bu duayı her gün gece yatmadan 1 kere 1 hafta boyunca okursanız eğer kısmetiniz Allah’ın iizniyle bir hafta içinde açılır.

Ayrıca şu esmayı da her gün Kamer saatinde 336 defa mutlaka okuyalım. Sizi erkeklerin çok beğenmesini ve evlilik teklifinde bulunmalarını sağlıyor. Bu esma bir bayanı çok fazla güzelleştiriyor, zayıflamak isteyeni zayıflatıyor benim sırlı esmam bu. Ne için okursanız o şeyi size veriyor, etkilerini gördükten sonra asla vazgeçmem :)) Ama mutlaka kamer(Ay) saatinde 336 defa okunmalı.

Gördüğünüz rüyalar bile kısa sürede çıkıyor buna yemin ederim. Bu sırlı güzel esma ''YA MUSAVVİR'' Anlamı;. suret ve şekil veren. Hamile kalanlar devamlı okusa çok güzel bir bebek dünyaya getiriyor. Bu esma için Rabbime sonsuz Teşekkürler mucize yaratıyor:) Sihir (tılsım) yaratan esma bu.. Bunun etkilerini bizzat kendim yaşadım ve yaşıyorumda, çook güzel bir vücuda kavuştum çok kısa sürede, herkes hayran oldu, kıskanç bir insan olmadığım için herkesle paylaşmak istedim.


Sevgilerimle...

İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder