22 Aralık 2016 Perşembe

Mucize Enerjiye Sahip Esma ''Ya Musavvir"


En çok fayda gördüğüm mucize olduğuna inandığım benim esmam ''YA MUSAVVİR''

Anlamı: Varlıklara suret veren, şekillendiren, ilham veren anlamlarına gelir.
Özellikleri arasında kaybolan eşyaların bulunması, hatta insanların bulunması, unutulan şeylerin hatırlanması için kullanılan isimdir.
Bu isim, bilinç kanallarını aktive eden titreşimlere sahiptir. Bu sebeple gerek düşünce gücü olsun, gerek hatırlanmak istenen geçmiş bağlar olsun, yüksek potansiyele ulaştırır.
Hamile kadınlar doğacak bebeklerinin niyetine okusalar çok güzel bir fizik yapısında olan bebek dünyaya getirirler Allah'ın izniyle.
Bu ismin diğer bir özelliği ise güzellik algısı yaratmasıdır.Yani bu ismi okuyanlar olduklarından çok daha güzel görünecektir. Sihir etkisi yapar.
Özellikle evlenmek isteyen bayanların okuması gereken önemli bir isimdir. Zikrine başlayanlar rüyalarının da çıkmaya başlayacağını göreceklerdir. Havas kitabı yazan hocalarımız nedense bu ismi hep es geçmişlerdir. Hatta bazıları mürşidin izni olmadan okunmaz filan bile demiştir.
 Rabbimizin adını okumak için bir mürşide ihtiyacımız yok çok şükür.  Allah bize okumaya izin vermişse okuyabiliriz, okumamamızı istese okutmaz.
Geçtiğimiz yaz bu güzel ismi her gün Kamer(ay)saatinde 336 defa okudum, çok güzel bir fizik yapısına sahip olmam sadece iki ayımı aldı, zayıfladım güzelleştim, benden giden ne varsa hepsi ilk haliyle geri geldi vesselam.
Bu isim bir mucize ne için okusanız o size dönüyor, kadınlara ısrarla tavsiye ediyorum, güzelliklerle dolu bir hayat istiyorsanız bu esmayı asla terk etmeyiniz. Çok faydasını göreceksiniz inşallah. Hepinizi çok seviyorum.
Sevgilerimle...

Not: Evli Hanımlar da okusun, eşleriniz sizi çok beğenir, barbi bebek gibisin aşkım diyebilir, şüpheniz olmasın :))Gidenler varsa da geri geleceklerdir zaten. Yeterki siz inanarak ve azimle okuyun...

İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder