22 Aralık 2016 Perşembe

Şifa Namazı Kılan Yeniden Doğmuş Gibi Olur


Şifa namazı nasıl kılınır - tüm hastalıklar için şifa namazı:

Bunu yapan yeniden doğmuş gibi olur.
Normal 2 rekat namaz kılınacak. Niyet kısmı ''niyet ettim Allah rızası için 2 rekat namaz kılmaya döndüm kıbleye ya da niyet ettim Allah rızası için 2 rekat şifa namazı kılmaya döndüm kıbleye” şeklinde olacak.
1. rekatta Subhaneke- Besmele ile Fatiha ve Besmele okumadan direk 3 İhlas suresi okunacak. 2. rekatta besmele ve fatiha ile başlanıp yine besmelesiz 3 İhlas okunacak namaz bitince kimseyle konuşmuyoruz, ve seccadeden kalkmadan tam 1000 kez aşağıdaki tesbih zikir edilecek.
"Ya Bedial Acaibi, Bil Hayrir Hamni İla Yevmiddin" (1000)
ANLAMI; Ey Acayip İşleri Eşsiz Olan Allah! Ceza Gününe Kadar Bana Hayırla Rahmet Et

Tesbih Bitince Hasta Kendisine Veya Namaz Hangi Hasta’nın Niyeti İçin Kılınmışsa Onun İçin Dua Edilecek.

İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder