22 Aralık 2016 Perşembe

Mum Babaya 1 Yasin Okuyarak Dilek Duası

Kardeşlerlerim bir arkadaşımın bu şekilde iki dileği kabul olmuş. Ben de sizlerle paylaşayım dedim. Mum Baba kimdir bilemedim ama evliyalarımızdan biri olsa gerek. Açık günde Jüpiter gezegeninin saatinde  ya da cuma namazından sonraki Güneş saatinde okursak daha etkili olur diye düşünüyorum. Güzelce abdest alıp Allah rızası için iki rekat namaz kılıyoruz ve 1 tane yasin okuyup Mum Babanın ruhuna bağışlayıp dileğimizi söylüyoruz. Evlilik isteyenler, çoçuk sahibi olmak isteyenler de deneyebilir. Hepinizin hakkınızdaki tüm hayırlı dileklerinizin kabul olması dileğiyle... (Türbe, Sivas Devlet Hastanesinin (eski SSK Hastanesinin) batı duvarına yakın bahçesi içinde ve Selim Ağa Camii karşısındadır. Halk arasında “Mum Baba Türbesi” olarak da adlandırılmıştır.) Yaptığım araştırmalar neticesinde, Mum babayı buldum, Sivaslı kardeşlerimiz bilir bunu. İstanbul'da Üsküdar’daki Aziz Hüdai Hzlerinin türbesini ziyaret edip Yasin okuyan kardeşlerimizin çoğununda duasının kabul olduğunu da biliyorum. Ara sıra böyle büyük zat-ı muhteremleri ziyaret edersek çok faydasını görürüz inşallah...


İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder